بانک‌ها  از ۲۶ اردیبهشت تا ۱۵ شهریور بین ساعت ۷ تا ۱۳ فعالیت خواهند داشت.
به گزارش  تسنیم، بر اساس اطلاعیه شورای هماهنگی بانک‌ها، تمامی شعب بانک‌ها در سراسر کشور موظف‌اند در بازه زمانی 
۲۶ اردیبهشت تا ۱۵ شهریورفعالیت روزانه خود را از ساعت ۷ صبح آغاز کرده و در ساعت ۱۳ به پایان برسانند. 
به موجب این بخشنامه، بانک‌ها همچون سایر دستگاه‌های اجرایی ملزم‌اند یک‌ساعت پیش از پایان وقت اداری سامانه‌های سرمایشی را خاموش کنند. 

شما چه نظری دارید؟

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 / 400
captcha

پربازدیدترین

پربحث‌ترین

آخرین مطالب

بازرگانی